29 listopada 2012

W łóżku z Ewa Chodakowska...

Czasem lenistwo popłaca, przynajmniej takie, którego częścią jest Ewa Chodakowska. Dziś, a w zasadzie już wczoraj czyli w środę Ewa przedstawiła nam poranny trening, który możemy wykonać bez wychodzenia z łóżka!!! Trening ten ma na celu rozbudzić nas, ale także nasz metabolizm i sprawić, że już od samego rana zadziałają endorfiny czyli hormony szczęścia, które uwalniają się podczas treningów! 

Ja jestem wyjątkowym śpiochem, mogę spać godzinami, ale za to jestem nocną "sową" lub jak wolę by o mnie mówiono "nietoperzem". Potrafię funkcjonować całkiem dobrze nawet do 6 rano, a potem przychodzi pora na sen, który nigdy nie działa terapeutycznie i sprawia mi spore trudności, a co za tym idzie? Nie trwa długo... Muszę zacząć chodzić wcześniej spać i treningi przenieść na taką porę dnia kiedy potrzebuję trochę energii... Paradoks? Owszem! Zmęczenie się treningiem powoduje u mnie pobudzenie i zapewne z tego też powodu chodzę spać bardzo późno...

W każdym już jutro rano zanim wstaniemy z łóżka przechodzimy do ćwiczeń z Ewą Chodakowską - trenerką całej Polski! Wszystkie, bez wyjątku ^^. No to zaczynamy!


ĆWICZENIE 1. Powtarzamy je x10
- Prostujemy ręce i nogi
- Uginamy nogi
- Składamy się do nóg





ĆWICZENIA 2. Powtarzamy x10
- Kładziemy się na plecach
- Ręce układamy na boki
- Przenosimynogi na jedną stronę
- nogi kąt prosty, składamy się do nóg
- Przenosimy nogi na drugą stronę



ĆWICZENIE 3. Powtarzamy x10 na każdą nogę
- nogi naprzemiennie ciągniemy do klatki piersiowej, drugą prostujemy



ĆWICZENIE 4. Powtarzamy x10
- wkładamy poduszkę między nogi i unosząc lekko biodra napinamy mięśnie brzucha



ĆWICZENIE 5. Powtarzamy x10 na każdą nogę
- Unosimy biodra do góry
- Unosimy naprzemiennie raz jedną, raz drugą nogę do góry. 
- Opuszczamy biodra




ĆWICZENIE 6. Powtarzamy x10 na każdą nogę.
- opieramy się na łokciach
- podnosimy i opuszczamy nogę napinając pośladki oraz brzuch.



ĆWICZENIE 7. 
- rozciągamy każdą nogę przez ok. 10 sek


Ćwiczenia powtarzamy - najlepiej zrobić 3 pełne serie po 10 powtórzeń. 
A potem... WSTAJEMY Z UŚMIECHEM NA TWARZY!

Tutaj macie pełny materiał z programu Pytanie na Śniadanie z Ewą:

Nie zapomnijcie o nim jutro rano, a efekty treningów pojawią się szybciej niż myślicie!


4 komentarze:

  1. eh i tak mam mocno zwolniony, bardziej się nie da go zwolnić :P
    Kiedyś nieodpowiednią dietą sobie zwolniłam metabolizm

    OdpowiedzUsuń
  2. gdzie można zobaczyć wszystkie filmiki z udziałem Ewy w PnŚ ? bo na stronie PnŚ filmiki mi się zacinają!;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spróbuj na yt, może się coś znajdzie :) Większość jest jedynie na stronie PnŚ.

      Usuń

Każdy komentarz dodaje mi skrzydeł i motywuje mnie do dalszego pisania... Napisz, zmotywuj mnie oraz innych! Dziękuję <3