21 lutego 2014

Moje przygotowania do PÓŁMARATONU MARZANNY!

Witajcie!
Do Półmaratonu Marzanny pozostały już tylko 4 tygodnie, a ja w dalszym ciągu nie wiem czy czuję się na siłach przebiec tak wielki dystans, tym bardziej, że ostatnio zmagam się z konsekwencjami odwodnienia i ubytkiem elektrolitów. W końcu jeszcze zupełnie niedawno cieszyłam się, że przebiegłam swoje pierwsze 10 km. Postanowiłam się jednak nie poddawać i spróbować, bo nie mam nic do stracenia! 


Wraz z pomocą znajomego maratończyka rozpisałam sobie plan treningowy na najbliższe 4 tygodnie, bo wiem, że regularne treningi tylko przybliżają mnie do osiągnięcia celu czyli pokonania "magicznej" bariery 21,097 km.

TYDZIEŃ 1 - 29 km
WTOREK 24.02
Bieg 8 km

CZWARTEK 26.02 
Bieg 15 km

SOBOTA 28.02 
Bieg 6 km + przebieżki


TYDZIEŃ 2 - 41 km
PONIEDZIAŁEK 03.03
Bieg 10 km

ŚRODA 05.03
Bieg 17 km

PIĄTEK 07.03
Bieg 6 km + przebieżki

NIEDZIELA 09.03
Bieg 8 km + przebieżki


TYDZIEŃ 3 - 38 km
WTOREK 11.03
Bieg 12 km

CZWARTEK 13.03
Bieg 18 km

SOBOTA 15.03
Bieg 8 km + przebieżki


TYDZIEŃ 4 - 56 km
PONIEDZIAŁEK 17.03
Bieg 10 km + przebieżki

ŚRODA 19.03
Bieg 19 km

PIĄTEK 21.03
Bieg 6 km + przebieżki

NIEDZIELA 23.03 - PÓŁMARATON MARZANNY 21,097 km 



Wierzę, że pod koniec tego morderczego ( dla mnie ) miesiąca będę przygotowana przynajmniej na tyle by zmieścić się w czasie 3 h i 15 min. Oczywiście ważną rolę w tym czy mi się uda odgrywa też moja dieta oraz suplementacja, bo bez tego nie dałabym rady przebiec nawet kilometra!

W ten weekend, a dokładnie w niedzielę 23.02 biorę udział w VI Biegu ku Rogatemu Ranczu na 8,15 km (bieg przełajowy). Po startach w dwóch "piątkach" będzie to dla mnie ciekawa odmiana i dobry trening przed półmaratonem. Na pokonanie tego dystansu mam 1 h i 30 min.

Ze względu na leśną trasę tego biegu bardzo się cieszę, że pogoda jest taka jaka jest. Nie wyobrażam sobie leśnej ścieżki pokrytej grubą warstwą śniegu. Mam tylko nadzieję, że nie zacznie padać, bo już raz naraziłam swoje New Balance na takie warunki ;)



Trzymajcie kciuki zarówno za niedzielny bieg jak i za moje przygotowania do Półmaratonu Marzanny! Przydadzą się ;)  


8 komentarzy:

  1. Powodzenia :) Trzymam za Ciebie kciuki :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem pod wrazeniem:-) trzymam kciuki. Czekam na relacje

    OdpowiedzUsuń
  3. Dla mnie pół maraton brzmi jeszcze co najmniej nie realnie, więc trzymam mega kciuki za odwagę!!! ;-))

    OdpowiedzUsuń
  4. Podziwiam i trzymam kciuki:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kurczę, sama chciałam pobiec w tym biegu ku rogatemu ranczu, ale za późno się zdecydowałam i teraz szkoda i tyle kasy, no nic to, może kiedyś indziej. powodzenia w obu biegach! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kciuki trzymam i życzę powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. HEJ! ZAŁOŻYŁAM STRONE NA FACEBOOKU Z METAMORFOZAMI https://www.facebook.com/wspanialemetamorfozy?ref=settings CHCIALABY, DODAĆ TAM TWOJĄ, ALE NIE BEZ TWOJEJ ZGODY, ODEZWIJ SIE PROSZE NA FB :)

    OdpowiedzUsuń
  8. nie wiem czy już robiłaś dzisiejszy trening, ale stanowczo bym odradzał robić tak ciężki trening 4 dni przed startem. Jeśli trenowałaś ostatnie tygodnie to te ostatnie 4 dni powinnaś poświęcić na odpoczynek, tak czy siak taki trening na pewno nie pomorze.
    Powodzenia i do zobaczenia na starcie

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz dodaje mi skrzydeł i motywuje mnie do dalszego pisania... Napisz, zmotywuj mnie oraz innych! Dziękuję <3